keskiviikko 12. huhtikuuta 2017

Coconut Beach - Khao Lak Thaimaa

Kaksi viimeistä lomapäivää vietimme aivan ihanalla rannalla (yhdessä niistä monista). Olimme saaneet ystäviltä suosituksen tästä rannasta, joten pitihän se kokea. Otimme taksin ja ajoimme Coconut Beachille koko päiväsi. Lähdimme ajoissa matkaan, jotta saisimme käyttöön rantatuolit.

Coconut Beachillä oli Boatyard ravintola. Rantatuolipari maksoi 200 bathia, paisi jos lounasti ravintolassa, sai tuolit käyttöön veloituksetta. Tällaisessa paikassa on aivan ihanaa viettää päivää. Hyvä ranta, aurinkoa, hyvää ruokaa ja juomaa aivan vieressä, sekä vessat. Tällä rannalla ei ollut aivan niin isoja aaltoja kuin oli meidän oman hotellin rannalla, joten senkin puoleen tykkäsimme olla kovasti täällä.

Löhösin auringossa ja luin kirjaa. Välillä kävin lillumassa meressä ja taas löhösin ja luin kirjaa.

Ja kun olimme tarpeeksi uineet ja ottaneet aurinkoa, kävimme välillä syömässä ja jatkoimme taas. Tätä oli loma!

Ihastelin rannalla olevia pikku rapujen tekemiä hiekkapalleroita. Aamulla kun tulimme rannalle, se oli laskuveden jälkeen ihan sieleä. Ei mennyt kauaa, kun ranta oli täynnä näitä pieniä hiekkapalleroita =D.

Jotta kaksi viimeistä päivää ei olisi mennyt ihan makoiluksi, kävelimme Kipparini ehdotuksesta rantaa eteenpäin.

Matkan varrella näimme näitä ihastuttavia kukkia hiekalla.

Joku oli tehnyt kaunita riipuksia simpukoista ja muista luonnon tuotteista.

Isommat ravut jättävät rannalle hauskoja jälkiä. Alimman kuvan perusteella oli rannalla ollut varsinaiset kokoontumisajot =D.

Kävelimme White Sand Beachin ohi. Moni kehui myös tätä paikkaa. Ja kivaltahan täälläkin näytti. Samalla tavalla löytyi ravintola ihan vierestä ja paljon rantatuoleja.

Kaikki kiva loppuu aikanaan ja niin loppui myös meidän loma. Todella haikein mielin lähdimme kotiin, sillä olisimme voineet mainiosti jatkaa lomailua vielä vaikka kuinka kauan. Kipparini kanssa haaveilimme, että sitten kun jäämme eläkkeelle niin tänne tullaa kyllä pariksi kuukaudeksi kerrallaan. No, muutama vuosi menee vielä siihen eläkkeeseen =D.

1. Taas kuvat ovat niin tarkkoja ja skarppeja, että katsojasta tuntuu, kuin olisi ihan itse paikalla katselemassa kaikkea tuota upeaa.Mikä turkoosi meri, ah! :) Uskon, että on ollut ihana loma.Oma systerini käy miehensä kanssa joka vuosi talvilomallaan.

1. Kiitos Mirjam-Matilda. Ihanaa jos siltä tuntuu että "pääset itse paikalle", silloin olen saavuttanut tavoitteni =D.

2. Ihanan rentouttavan näköisiä maisemia :-)

1. Hih... sitä se juuri oli. Rentouttavaa. Olisin voinut jäädä iäksi =D.

3. Ihanat rannat! Ei lainkaan tuntuisi hullummalta pulahtaa tuohon turkoosin väriseen mereen ja lillua siellä hetken aikaa...
    Näitä upeita kuviasi katsellessa alkaa omaakin reissujalkaa kutittamaan...:)

1. Kiitos Sirpa =) Voin kertoa, että ihanaa se oli. Tekisi itsekkin mieli takaisin =D.

4. upeat rannat! Kiitos kuvamatkasta!

5. Onpa upea paikka tuo Coconut beach. Ihanat kuvat, värit ja tunnelmat. Ja turkoosi meri <3